torsdag 28. januar 2010

Bursdagsgaver fra quiltevenninner

Jeg må blogge litt av de lekre små gavene jeg fikk på tirsdag… sånne venninnegaver er spennende ……

01 007   En nydelig blokk og snelleetui fra Kristin E

 

 

 

 

Disse nydelig stoffene og boksen med tråden , skjærehjul fikk jeg av Bjørg H

01 003

Dette nydelige batikkstoffet kom Eva med

01 005

 

 

 

 

 

 

Mens denne bonken med stoffer og tilhørene blank fin rayontråd fikk jeg av LQK i går når jeg nå gikk ut av styret. Disse skal jeg sy et nydelig quilt av som minne.

01 002

Å fylle år er faktisk moro og de små gavene er litt pirrende å pakke opp….tror ikke jeg blir voksen på dette nivå noen gang hehe. Tusen takk kjære venner.

Gavene fra familien må jeg finne noen flotte bilder til. Nydelige rammer, roser og gavekort.Tusen takk alle sammen.

Nå er jeg klar for tyskland og longarm kurs.Det er virkelig spennende!

Gardermoen neste

Ha en fin uke og helg alle sammen

Lise

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag;-) Mange fine skatter i gave.
    Ha en fin og kreativ uke

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått! Kjekt med quiltevenninner som kan finne fram til slike juveler. Mine svigerinner ler når de ser at jeg blir helt i ekstase av noen "tøyfiller" som de sier. Kjekt å ha enkle gleder. God tur til Tyskland.

    SvarSlett
  3. Åh gratulerer! Jeg har bursdag neste helg...

    SvarSlett
  4. God søndag formiddag:-)
    Så fine gaver du har fått, det var jo supre bursdagsgaver.
    Ses vi til tirsdag eller??
    Fin dag til deg.
    Klem Kjersti

    SvarSlett

Hyggelige hilsner