mandag 25. januar 2010

Veskekurs med André

En utrolig spennende helg,lærerik på detaljer og helt vellykket. Ja, tror det er kort summert en helg med André. Han er en flink pedagog, deler utrolig mange flotte sømtekniske ideer med oss og har full kontroll på 25 damer. Det er godt gjort spør du meg.
 Andre Rustad Wallenborg 2010 013Andre Rustad Wallenborg 2010 001Veske kurs 002Andre Rustad Wallenborg 2010 011
   Først en felles gjennomgang av det vi skal i gang med. Alle biter er skåret til og navnet så vi kan se om vi er i tvil når vi starter. Lommeposen vi her skal sy er delvis ferdig så vi kan studere detaljene. Underveis får vi personlig oppfølging. Her er det Astrid som har noen spørsmål.
Andre Rustad Wallenborg 2010 006Kristin min bordpartner for helgen sjekker matrialposen
Lena fullt konsentret i sømmenAndre Rustad Wallenborg 2010 009
  Andre Rustad Wallenborg 2010 012  Torild dypt konsentret i strykingen
Kristi H hadde bakt ferske boller til oss begge dagene og de med kaffe /te mmm smakte nydelig.
Andre Rustad Wallenborg 2010 007







Veske kurs 012
Og her er mitt ferdige resultat. Bildet har Quiltfia tatt.
Ha en fin quilteuke alle sammen
Lise

2 kommentarer:

  1. Kjempefin veske du har sydd!
    Koselig å se en del kjente fjes på kurs :-)
    ER det noen lappedamer igjen i dette land som ikke har gått på kurs med André...?

    SvarSlett
  2. Hei!! Du var grei å spurte om lov, jeg bare klasket ut bildenen. Jeg får be om tilgivelse, siden jeg ikke ba om tillatelse..... Fint kurs!! Tenker faktisk å lage mer!! Hilsen Annekari:-)

    SvarSlett

Hyggelige hilsner