mandag 1. februar 2010

Krefeld en flott tur

Har hatt noen flotte dager i tyskland hos Claudia Pfeil på longarm kurs.Jeg lærte masse og koste meg, men ser på alt det flotte de andre fikk til har jeg lang vei å gå hehe. Jeg går sakte og sikkert fremover. Tegneblokka er med og jeg droddler….siden blir det quiltet.

01 016

 

 

Kursdag2 skulle jeg forstå dette hehe Ja  ikke alt var like lett for en nybegynner. Men jeg stoler på lærern som helt tydelig sa jeg hadde knekt koden….tegnekoden:-)Sømmen kommer med trening, trening og atter trening. Det så jeg tydelig på 3 dager.

 

Dette var litt mer forståelig for meg, men jeg har langt igjen. Lånte bilder av noen som var bedre trent enn meg01 02301 02801 012 

 

 

Her er beviset på at jeg iallfall konsentrerte meg dypt og inderlig i praksis og…..

 

01 066   

…. teoretisk.Så nå kan jeg alt om servicen på maskinen….Godt jeg har noen å spørre når det skorter.

 

 

Lise

4 kommentarer:

  1. Hei!! Det ser jo rimelig spennende ut det du har startet på!! Og ganske vanskelig! Men du kommer sikkert til å bli kjempeflink!! Hilsen AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Skjønner du har hatt intense og inspirerende dager! Du kommer til å ha mye igjen for det kurset, nå er det bare å jobbe videre med alt du har lært :)

    SvarSlett
  3. Gosh så spennende:-))Ønsker deg lykke til:-))
    Har laget meg ny blogg
    Tidligere Lappequri
    Ha en fin og kreativ uke

    SvarSlett
  4. Du har viljen og da kommer du til å klare det veldig bra. Rom blei ikke bygd på en dag:-)). Jeg gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett

Hyggelige hilsner