onsdag 17. mars 2010

En syhelg med venner

Et veskekurs med Andre er spennende, men enda mer spennende er å kunne sy samme vesken engang til på egen hånd. Han har alltid detaljerte mønster, men de er beregnet på hans flotte steg for steg oppsydde prøver av vesken underveis.

Grete, Britt og jeg skulle sy vesken sammen. jeg hadde sydd den før og skulle ta damene gjennom syveiledningen…..Vi kom i mål- med masse tenking :=)

 CIMG0602 CIMG0617

Noen konsentrerte damer.Vi fikk spist inni mellom slagene, men det var bare såvidt vi husket det.

Når kvelden var omme endte vi i SPA på verandaen og fikk massert opp våre ømme muskler. Det gjorde godt.

Takk for besøket damer og velkommen tilbake!

 CIMG0619 CIMG0615

Min nesten ferdige veske.Hankene er ikke festet til kanten enda her.Jeg lagde min broderte lomme litt større denne gangen.Fargene er ikke helt tydelig her, men dere får et innblikk

CIMG0622 CIMG0623

Ha en fin dag alle sammen

Lise

3 kommentarer:

  1. Hei!! Så hyggelig at amerika-farerne fikk laget veske de også!!!Jeg hadde ikke!! husket hvordan jeg skulle gjort det uten hjelp. Veska mi blir nok 60 års gave til søstern min.... Ha en fin dag!!AnneK:-)

    SvarSlett
  2. Så gøy med slike sy sammen møter, riktig koselig dere har hatt det! Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  3. Veldig morsomme,fine og originale vesker. Skal den på årsmøte?
    Gleder meg til å se deg på årsmøte i helga!!

    SvarSlett

Hyggelige hilsner