søndag 14. september 2008

Fabrics in the mailbox



Blogging is awesome. You get to know new people every where.
I got a mail a wail ago from Denise (no blogger) in Belgium. She was looking for the pattern I have used in a quilt project, but didn’t know were to get it. After some mailing back and for, I send her mine. The store in Norway never answered her mails. Denise sends me these fat quarters that lay in my mailbox when I returned from holiday. Thanks so much Denise! I like them very much. I am saving red fabrics for a new project I have in my mind. It is still on the EQ6 for preparing, but when it is ready I will put it in the blog so you can see.

6 kommentarer:

  1. Great fabric. I love the red with the gold, I had some of that once and it certainly was a favorite. I might have to find some more now that I see it on your blog.

    SvarSlett
  2. Så heldig du har vært. Lekkre stoffer, spesielt det med Tyttebæra..

    SvarSlett
  3. Nydelig stoffer! Er spent på å se hva du vil bruke dem til ;-)

    SvarSlett
  4. Heisan. Det ligger en hilsen til deg i bloggen min.:O)
    Det stoffet med bærene på har jeg også. Det er et av stoffene i en juleduk som jeg holder på med nå.
    Du tryller nok fram noe fin av dem du..

    SvarSlett
  5. Nydelige stoffer, slik en hyggelig overraskelse å få i posten! Blir spennende å se ditt nye prosjekt, er alltid noe fint å se hos deg.
    Det ligger en award til deg på bloggen min.

    SvarSlett
  6. Welcome home. I am so curious on your trip to Alsace. I remember when I was at the same quiltshow how fun it was.
    And that georgius bag!!!!!! Lucky you.

    SvarSlett

Hyggelige hilsner