søndag 30. mars 2008

PAY IT FORWARD

PAY IT FORWARD
I have joined the Pay it forward challenge I found on Marits blog. It means that I will resieve a handmade gift from her, and the first three people to join me will receive a handmade gift from me. I have 365 days to make it and send. Then each of you three must also put this on your blog and get three people each to sign up. Then you make your three people a handmade gift. And it will keep going on....I think it sounds fun. So I hope there will be 3 bloggers that want to leave a comment and join.
Jeg har blitt med på en Pay it forward utfordring jeg fant på Marits blogg. Det betyr at jeg vil fåen håndlaget gave fra henne, og de tre første som blir med på min blogg vil få en håndlaget gavefra meg. Jeg har 365 dager til å lage og sende den. Så må hver av dere tre også skrive om dettepå deres blogg og få tre nye til å melde seg. Og så må dere lage en håndlaget gave til deres tre påmeldte. Og slik vil det fortsette….. Jeg syns det høres morsomt ut. Så håper jeg det er 3 bloggere som vil legge igjen en kommentar og bli med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige hilsner