onsdag 26. mars 2008

Civil war del 2

Blokk 1-6
Ikke helt vellykket denne så den må jeg sy om igjen. Men dette er blokk 3-10
Not the best. I have to make a new one
4-6
5-6
5-11
6-8
I dag har jeg vært flittig. Ryddet og vasket kjøkkenet. Vært på Bua og ryddet for besøk av Hanne og Bjørg i morgen. Vi skal starte et prosjekt Cityteppe som jeg har lagt ut noen smakebiter av. Nå er stabburet klart for quiltedamer og jeg har sydd 6 nye CWD blokker.113 gjenstår Nå er det middagstider før jeg skal avgårde på quiltemøte i Lørenskog

Today I have been efficient. Cleaned my kitchen.Tidy up my storehouse before Hanne and Bjørg is coming to morrow We shall start a new project Cityblanket as I have showen you a tast of earlier. Now is my storehoue ready for the ladies and I have made 6 more CWD block. 113 left.
It's dinner time before I leave for my "lokal quiltclub"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige hilsner