tirsdag 21. juni 2011

Sketchy colors utfordring # 76

På søndag fikk jeg lyst til å delta på noe nytt En utfordring i bloggen til Sketchy colors som var fargene mint,cream og olive. Valget falt på denne tankefulle karen her
.
Jeg har brukt cream farget Bazzill som jeg har svertet med Vintage Photo. Jeg har brukt label 8 til spellbinders og ribbon banner.Sommerfuglen er fra Cutlebug som også er embosset . Tekststemplet er fra North Star Stamps. Mitt lille mint bidrag er knappen. Jeg er nemlig ikke glad i mint
Ellers har jeg brukt knapper,anis krydder og blomster og splittbinderser. Papiret er Piondesign , Maja Design og en gammelbokside.På den lille englen står det: Made for an Angel.
Ha en flott tirsdag alle sammen
Husk å ta vare på hverandre og ring en venn :-)

2 kommentarer:

  1. Wooow, denne var jo bare aldeles nydelig!!!!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett

  2. Så mye fint du lager!
    Havnet her via en annen blogg og ble helt betatt❤

    Klem fra kongleland

    SvarSlett

Hyggelige hilsner