søndag 10. april 2011

Quilt under arbeid

Når jeg starter en quilt og tankearbeidet, er syrommet helt ryddet og på sitt beste, men når jeg er kommet i gang ….JA DA ser det slik ut

 blogg 029

Arbeidsbenken der jeg kutter ….Jeg har satt opp symaskinen også for da  behøver jeg ikke fly opp og ned av stolen hele tiden. Broderer de fine bamsene på denne maskinen mens jeg står og kutter opp de andre blokkene til teppet .blogg 030 Sybordet. Slipper alt jeg kutter på gulvet…så frem med feiekosten etter en økt! Maken til rot og jeg som er så ryddig av meg…mmm

blogg 032

Og her et lite utkast av det som kommer. Må skynde meg litt nå Det nærmer seg avleveringsdag <3 <3 <3

Ha en flott søndag alle sammen.

Lise

2 kommentarer:

  1. Tjihihi! Godt å se at det er flere enn meg som sørger for at kreativitet følger med noe som ser ut som et bombenedslag ;-) Koselig bamsequilt du har på gang der!

    Ha en kjempeflott søndag!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Dette tepper ser flott ut - og så koselig syrom du har. Har kost meg lenge på bloggen din og legger meg til som følger :-)
    Ønsker deg en kreativ uke

    SvarSlett

Hyggelige hilsner