fredag 29. april 2011

Ny arbeidsøy på syrommet

Jeg har savnet en frittstående arbeidsøy på syrommet slik at jeg kunne bruke større linjaler uten at de buttet i veggen.

Nå har jeg laget en og jeg ble kjempe fornøyd.

  • 3 expedit hyller 2x2
  • 1 skuffeinsats
  • 4 pakker tilhørende hjul
  • 1 galant benkeplate 80x160
  • arbeidshøyden er perfekt 93cm til en pris av 1392.-

Vips så så den slik ut

Den kan flyttes på etter ønske og når den ikke brukes kan jeg skyve den inn til veggen. Den har hyller og jeg har hengt opp noen av mine linjal på sideveggene til hylla. Jeg skal også montere en stang på den doble ende veggen som jeg kan ha kroker på for opphenging av diverse.

Kjempe fornøyd. Så nå kan sydamen komme og teste den i morgen

Ha en flott quiltehelg

Lise

4 kommentarer:

  1. Kommer og tester vidunderet :) Vi sees... straks :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer den ble praktisk.
    God helg
    Marit

    SvarSlett
  3. Genialt! Slik vil jeg også ha når jeg får eget syrom.

    SvarSlett
  4. Gratulerer, dette var praktisk. Har du snekra sjøl eller får en kjøpt ferdig flatpakke? :-)

    SvarSlett

Hyggelige hilsner