mandag 4. april 2011

Award

Denne synes jeg det var kjempe hyggelig å få for den kom fra en blogger jeg ikke kjenner fra før Britt Helen Og nye bekjentskaper er alltid koselig å finne. Ta en titt innom bloggen hennes :-)

Picasa 3_lnk

Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål ;)
1. Hvorfor startet du blogg?   For å dele inspirasjon og få nye venner på nett. Jeg bor ganske langt fra quiltelag.

2. Hvilke blogger følger du?   Jeg følger quilteblogger verden over og scrapping og litt interiørblogger

3. Favorittfarge?  Glad i alle farger, men men lilla er nok en ener

4. Favorittfilm(er)?   Tatt av vinden tror jeg. Ellers liker jeg filmer med moral og lykkelig slutt

5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?    Island… Hadde en gruppe oppgave i sjetteklasse og falt plask for landet.

De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til blir:

Bente

Anne

Britt

Bjørg

Anne Ida

Blogger jeg er innom ved hver eneste oppdatering :-)

Ha en flott dag

Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige hilsner