fredag 29. oktober 2010

Hidden Nine Patch

 Her er enda ett av teppene jeg har sydd i min stille fravær på bloggen.bilder 197
En flott blokk å bruke når en gjerne vil vise frem fine store mønstrede stoffer. Den er gøy og sy og gir mange muligheter når en pusler sammen Dette ble min variant.Jeg har quiltet den selv på longarmen og med fleezebakgrunn. Et godt og varmt teppe har det blitt.
Jeg har kost meg med mine tekststoffer som jeg har en viss svakhet for. Mange lyse stoffer har jeg jobbet med i 2010.
En liten bilde serie av fremgangsmåten på blokka. Mine er kuttet i 5 inch først for å utnytte stoffet i lengden.
Ha en flott helg alle sammen
Lise

2 kommentarer:

  1. This is lovely! I think quilts made with nothing but neutral colors are often overlooked. I find them very soothing, and have a few in various stages of progress. : )

    ~ Ronda

    SvarSlett
  2. Med enkle blokker og få farger har du laget et flott og lekkert teppe.

    SvarSlett

Hyggelige hilsner