onsdag 7. april 2010

Bryllupsgave

Vi har en habil kunstner i familien. Hun er kjempe flink med malerpensel og  lerretterCIMG0612 Til jul fikk alle søsken hvert sitt bilde og jeg ble litt misunnelig for de var så fine….så jeg ymtet vel litt frempå da “hva med pappa og meg”……… Jeg har ikke bilde av dem alle, men skal legge ut etter hvert som jeg får tatt bildene. Alle fikk i forhold til hva de er interessert i.Litt synd at ikke bildene gir godt bilde av bakgrunnen for den er skikkelig fin og full av struktur.
Dette bildet er av David som elsker å gå på jakt


CIMG0706Dette fikk vi, Roar og jeg….ble det ikke flott!
Tusen takk Bettan :o)

Lise

1 kommentar:

  1. Flott bryllupsgave. Her er det ikke bare mor i familien som tryller frem kunstverk! Slike personlige gaver er gull verdt og et minne for livet. Gleder meg til å se resten av samlinga...

    SvarSlett

Hyggelige hilsner