torsdag 25. februar 2010

Overraskelser

Det er så trivelig med besøk og venner som husker på en . Jeg har fått kort fra venninner på tur i UNAITEN…USA og ikke nok med det, men gaver når en møtes igjen. Det blir jo som julekvelden om igjen for meg. Overraskelser er morsomt om de er store eller små

Elisabeth og jeg hadde en kjempe flott dag i Oslo på galleri og museum Vi så noen flotte kjole utstillinger av Per Spook, Marimekko og kongelige kjoler. Av Elisabeth fikk jeg dette nydelige sjalet når vi møttes- hun har fått hekledilla…

00 008 00 007

Så kom Grete og Bjørn på besøk en formiddag til lunsj. Bjørn hadde med seg denne lekre “blomstebuketten” som jeg ikke vil spise…for den er spiselig, men da ødelegger jeg jo denne lilla drømmen :)

00 001

Brit og Grete kom hjem fra NY med noen lekre øyenstikker og et flott overføringsmotiv til oss damene i syklubben. Og fra Grete fikk jeg dette artige målbåndet i tillegg

00 006

Tusen takk alle sammen :)

Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige hilsner