søndag 4. oktober 2009

The birthday girl loved the quilt

Back home from a wonderful birthday party together with May Britt and her ladies in her life…..

She just loved the quilt…..thanks to all of you

out there for helping me with these gorgeous block leafs . And to Anne Ida for helping me sew it all together, Merete for quilting it. Without you I could not make this quilt and give the birthdaylady this surprise.

I made her a big label telling the story how I started and who helping me and blog links so she will rember you for ever :-)

P1030785 P1030752 Some details P1030754 P1030755 P1030758 P1030783

Time for closer look up at the quilt :-)

Lots of hugs and happy stitching

Lise

7 kommentarer:

  1. Tenk å få et slikt flott teppe. Eieren må jo være superfornøyd. Nydelige farger du har valgt også likte jeg at det var variasjon på små og store løv. Denne quilten kan du være kjempefornøyd med. Ha en fin og kreativ uke.
    Mona

    SvarSlett
  2. Glad to hear...and you made such a nice quilt from all the blocks!!! A lovely gift for a wonderful friend!! :o)

    SvarSlett
  3. Ååå...for eit lekkert teppe. Flott i fargane og nydeleg quilta.
    Forstår godt at mottakaren vart begeistra for dette:-)
    Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  4. Teppet vart kjempefint! Eg var veldig spent på korleis du ville løyse det med tre forskjellige størrelsar på blokkene. Tusen takk for at eg fekk vere med... :))

    SvarSlett
  5. Og jeg bare elsker teppet mitt!!!!!!
    Tusen takk alle som har bidratt.
    Dette blir en skatt for meg.

    SvarSlett
  6. Lise what a fantastic job you have done on the quilt....May Britt is very lucky to have you as a friend.

    SvarSlett
  7. Flott å høre at teppet ble godt mottatt!

    SvarSlett

Hyggelige hilsner