søndag 14. juni 2009

Utfordringen-øyenstikker

9 venninner fikk en utfordring bestående av 6 oppgaver i alt. Første oppgave var ....velg en form og en tradisjonell blokk og sy formen...som hos meg ble øyenstikker med bruk av min Garden Patch blokk.
Teppet skulle holde ca mål 70 x 100 cm . Denne var ferdig til sommermøte vårt i Tåsen i juni.
Neste oppgave er å bruke samme form, men nå måler quilten 40 x 50 cm og skal være applikert og det skal være kontrast farger i bildet med enkel quilting. Den skal vi ha ferdig til september møte....så fortsetting følger her.

7 kommentarer:

  1. Denne ble kjempetøff, gleder meg til å se fortsettelsen her. Artig med slike utfordringer:-)

    SvarSlett
  2. Holy canoli! Dette ble bare kjempestilig!! Da du nevnte denne utfordringen var det bare blankt i hodet mitt - og så løser du den så fantastisk! Gleder meg masse til å se fortsettelsen :o)

    SvarSlett
  3. Litt av en utfordring og du har løst den utrolig flott. Lykke til med forsettelsen!!

    SvarSlett
  4. Tegninga som jeg fikk se i skisseboka di var lovende, og resultatet ble kjempebra!! Vi er flere som venter på neste step fra deg :)

    SvarSlett
  5. Det ble en flott quilt. Kult utfordring !

    SvarSlett
  6. Det ble kjempelekkert! Du er utrolig kreativ!!!

    SvarSlett

Hyggelige hilsner