søndag 27. januar 2008

Portrett


For endel år tilbake så jeg noen bilder som billedkunstneren Solveij Refslund,danmark, hadde sydd. De var så imponerende og satt et minne i meg. De var så forseggjort og så utrolige. Sommeren 2007 fikk jeg anledning til å delta på kurs med henne hjemme i Helnes. En uforglemmelig uke. Utrolig flink kurslærer, kjempe flink med mat og nydelig overnatting på gården. Kan anbefales på det sterkeste.

Jeg sydde da portrett av meg selv og ble godt fornøyd. Bildet i avartaren var grunnlaget i det jeg startet opp. Når jeg var ferdig fikk jeg høre at jeg burde reise hjem å klippe meg...


Her er bildet som jeg sydde på min symaskin.

3 kommentarer:

  1. Fint blogg du har! Det er helt utrolig hvam det går an å få til med stoff.Kjempefint bilde!

    SvarSlett
  2. Dette var kjempelekkert! Stilig portrett!

    SvarSlett
  3. Så fint du har fått til det portrettet. Nydelig

    SvarSlett

Hyggelige hilsner