lørdag 26. januar 2008

Dette var morro

Jeg har syntes det har vært så spennende å følge med på andres blogger med scrapping og kort at nå ville jeg prøve selv også. Anita Hagen var den som fikk meg igang og når Monika "Moma" spurte om jeg hadde egen blogg var det NÅ eller aldri. Føler meg litt på gyngende grunn, men du så spennende.

Hvis noen hadde fortalt meg at jeg skulle bli ivrig på PC og internett for 7 år siden hadde jeg fått meg en god latter. Jeg begynte på vidregående i 1997 i en alder av 38 år og hadde klassekamerater på alder med mine eldste gutter. Og skulle ha data for første gang i mitt liv på skolen. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle slå på PC engang. Heldigvis for meg kom jeg i en kjempe fin klasse med medelever som støttet meg. Så nå, takket være dem er jeg ikke redd for å prøve nytt. Men jeg leser og spør meg frem. Så her er jeg med egen blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige hilsner